Referanser
Dette sier noen av våre kunder som har valgt å forsterke sin lydopplevelse.
Odd Rune Bjørge
Senterdirektør
Bergen Storsenter, Olav Thon Gruppen
Vi ønsket å få på plass en proff senterradio og jeg er veldig godt fornøyd med vårt valg av Lydbox. Informasjon- og reklamebudskap blir produsert raskt og spiller til avtalt tid. Vi benytter blant annet Lydbox til å informere om vår kundeklubb. Ulike tilbud, aktiviteter og annet som kun gjelder våre medlemmer, blir annonsert via ulike kanaler og med Lydbox løfter vi fokuset ytterligere. Jeg er veldig godt fornøyd med spottene som spilles og merker at dette har en god effekt. Vi har fått flere medlemmer og butikkene som har hatt lydreklame, er fornøyde. Jeg kan anbefale Lydbox.
Ann Christin Abrahamsen
Markedskoordinator
Steen & Strøm Farmandstredet
Takker for rask og effektiv levering. Dere er kjempefleksible og løser det meste på veldig kort tid 🙂 Dette er veldig viktig for Farmandstredet som skal etterleve kundeløftet vårt – noe nytt hver dag. Med det løftet sier det seg selv at vi er avhengig av leverandører som kan “hive” seg rundt! Våre leietagere som benytter seg av Lydbox melder tilbake at de har god effekt av å annonsere inne i senteret når kundene faktisk er på plass!
Christina Matsson
Markedskoordinator
Steen & Strøm Stovner Senter
De ansatte i Lydbox er meget serviceminded, alltid positive, raske og lager veldig bra kvalitet på lydspotter.
Vi har ikke fått en eneste klage siden vi satte i gang, og butikkene er meget godt fornøyd. Anbefales på det sterkeste.
Richard Elphinstone
Senterleder
Senter Syd, Olav Thon Gruppen
Vi så et uutnyttet potensial i å nå våre kunder som fysisk er inne på senteret. Vi benytter Lydbox til “kommersielle budskap”, (les gode tilbud) samt budskap av mer “informativ” karakter, som endrede åpningstider, o.l. Våre erfaringer med Lydbox er gode. De er raske, fleksible og lydspottene blir fine. Erfaringene viser også at få kunder, om noen, reagerer negativt på bruken av høyttalere til dette formål.
Ragnar Sørlie
Senterleder
Amfi Borg kjøpesenter
Vi er fornøyde med Lydbox og det mener jeg etter flere tilbakemeldinger at butikkene også er. For oss er dette et godt supplement til annen type markedsføring, hovedsakelig lokalavis/senteravis og tv/radio. Vi treffer kundene som er på senteret og som er i kjøpsmodus. De er lett påvirkelige, og langt mer påvirkelige enn i egen stue. Det er viktig å si at Lydbox leverer sentermusikken ut via vårt fellesanlegg sammen med annonseringen. Vi har ingen problemer med å anbefale Lydbox til andre senter i Amfi-kjeden.
Meny, Tveita Senter
Vi bestemte oss for å teste Lydbox som eneste annonsemedium i forbindelse med tilbud på 125 grams laksefilet. På en gjennomsnittsdag selger vi normalt i underkant av 10 kg laks, mens vi med tilbudet annonsert på Lydbox ble utsolgt i løpet av seks timer. Da hadde vi solgt 110 kg laksefilet! Vi er svært fornøyde med resultatet, og kommer til å bruke Lydbox som fast annonsemedium fremover.
– Eldar Fagerdal, butikksjef
Apotek1 Bjørnen, Storbyen
Vi selger mer på apoteket når vi er på Lydbox, enn når vi bruker lokalavisa. Vi treffer kunden der de er og impulskjøper. Et eksempel er A-krem. Vi solgte 3 ganger mer A-krem med Lydbox i februar, enn desember året før uten Lydbox. Min erfaring er at når det er gode tilbud i Apotek1 bladet og vi bruker Lydbox, får vi stor salgseffekt.
– Grethe Kjølberg, daglig leder
Narvesen, Tveita Senter
Vi har brukt Lydbox mange ganger i løpet av en lang periode, og hatt stor suksess. Vant intern Narvesen konkurranse som gikk på solgte Yezz-lodd nov/des, solgte langt over 3000 lodd på 3 uker. Hatt kjempesuksess med Narvesen-pølsekampanjer. Scoret høyt i konkurranser her óg. Vi solgte ca 400 kg smågodt under kampanjen i september med Lydbox, solgte ca 300 kg smågodt under kampanjen året etter uten Lydbox.