Lydskjerming, lydmaskering eller bakgrunnsstemning – uansett hva du måtte kalle det, tar lyd vare på sikkerhet. Lydskjerming er en lydbehandlingsform utviklet for å redusere muligheten til å lytte til menneskelig tale, skjerming av prosesser og sikring av en beroligende atmosfære. Lydskjerming hos Lydbox innebærer å legge til bakgrunnslyd for å beskytte stemmens personvern og redusere distraksjoner.
Vær sikker på at personvern og konfidensialitet mellom pasienter og ansatte er overholdt.
Reduser oppfatningen av støy.
Skap et mer fokusert og produktivt arbeidsmiljø for ansatte.
Lydskjerming bidrar med å sikre en beroligende og tilfreds atmosfære i ditt lokale.
Slik fungerer det
#1 Lydskjerming fra Lydbox er utviklet for å matche frekvensene til menneskelig tale, slik at det høres behagelig ut for det menneskelige øret. Den blokkerer ikke lyd eller eliminerer all talestøy i et miljø, i stedet reduserer lydskjermingen ganske enkelt hvor langt unna samtaler kan høres og forstås av andre.
#2 Lydskjerming fra Lydbox bidrar også med å forbedre ansattes ytelse og redusere feil. Det hele gir et høyere servicenivå, en mer effektive arbeidsstab og en bedre kundeopplevelse.
Les nedenfor hvordan NAV tar i bruk lydskjerming fra Lydbox.
NAV og Lydbox
NAV kontorene i både Oslo og Horten har funnet verdi i en egen informasjonskanal, med Informasjonslydspotter og atmosfæriske musikk. En informasjonskanal som inneholder akkurat det brukeren og de ansatte trenger til å kunne gjennomføre et sikkert besøk og arbeid hos NAV.