88
Kjøpesenter og varehus
2971
Butikker
10
Fylker i Norge
2 mill+
Besøkende i uken
Kraften av en sterk lydprofil
Lydbox på kjøpesenter og varehus gir gjenklang hos kundene dine ved hjelp av en helt egen kunderadio. Via ditt eget høyttalersystem har du muligheten til å engasjere, kommunisere og distribuere det viktigste du har å si. En sterk lydprofil har som mål å oppmerksomheten til kundene, informerer og kommunisere på akkurat det tidspunktet som driver til en hyggelig handleopplevelse.
Lydbox er en kanal hvor hele lydopplevelsen skreddersys til hvert enkelt lokale, og etter hver enkelt kunde sine behov.
Kjøpesenter
Å bevege seg rundt på et kjøpesenter, kan være en stressende opplevelse. Ved å ta i bruk Lydbox har du muligheten til å skape en atmosfære som øker trivselen, forhindre stress og skape et miljø hvor besøkende ønsker å være.
Med Lydbox har du muligheten til å dekorere fellesarealene på kjøpesenteret med opplevelsene dine besøkende, ansatte og leietagere finner viktig.
Skap lydopplevelser som engasjerer og motiverer dine besøkende!
Butikk
Det er over to millioner nordmenn som beveger seg i fellesarealene på norske kjøpesenter. Tiltrekk og fang oppmerksomheten til potensielle kunder som beveger seg utenfor butikken med lydannonser fra Lydbox.
Nøkkelen til synlighet ligger budskapet du formidler og troverdigheten i lydprofilen din. Dette kan utgjøre forskjellen på om målgruppen din handler hos deg i dag eller neste gang de tilfeldigvis ser merkevarenavnet ditt.
For det er nettopp det sterke lydopplevelser gjør! Lydopplevelser som påminner, engasjerer og motiverer kunder til en hyggelig handel!
Varehus
Tiltrekk kunder umiddelbart med en sterk og engasjerende atmosfære i lyd. I et større varehus kan små endringer i utrykk, design, belysning, dekor og lydopplevelser være forskjellen på om opplevelsen representerer og forsterker identiteten din eller forstyrrer handleopplevelsen.
Ta kontroll over lydopplevelsene og tilrettelegg for en givende atmosfære, som både du og kundene dine vinner på!
Skap lydopplevelser som engasjerer og motiverer dine besøkende!
Ofte stilte spørsmål
Hvis du spiller av kommersiell musikk i din butikk eller forretningslokale, vil du bli pålagt ved lov å ha TheMusicLicence fra TONO og GRAMO. Betalingene mottatt fra bedriftseiere for blir deretter videreført til komponister, tekstforfattere, plateartister, musikere, musikkutgivere og plateselskaper.
Eksempel: Hvis du spiller musikk til kunder på et butikkgulv (100 kvm eller mindre), kan den samlede årlige musikklisensen for en butikk koste rundt 3000NOK/ £307 (eksklusive mva). En tilleggsavgift på 50 % kan påløpe hvis musikk har blitt spilt før den ble korrekt lisensiert.
Høyere priser gjelder for større lokaler.
Nei, vilkårene og betingelsene du godtar når du registrerer deg for en konto, sier tydelig at disse tjenestene kun er til personlig, ikke-kommersiell bruk.
Ja, både lyd og lydannonser fungerer eksepsjonelt godt til å fange oppmerksomhet på kjøpesenter og varehus.
En lydannonse på kjøpesenter treffer kunden når de er ute å handler. Kundene i fellesarealene er i shoppingmodus, og nærmer seg en hyggelig handel. Dette er det perfekte øyeblikket for å nå frem med et troverdig budskap, sterk lydprofil som resulterer i top-of-mind.
Faktisk sier 7 av 10 besøkende på norske kjøpesenter at de hørte lydopplevelser fra Lydbox. Les mer her
Ja, det stemmer. Vi i Lydbox tilbyr en helt egen Lydbox avspiller med skreddersydd software og produserte lydopplevelser. Plug-and-play så er du i gang.
Har du ikke eget høyttaleranlegg? Vi samarbeider med ledende nordiske leverandører av høyttaleranlegg. Fra små butikker til de største kjøpesenter og varehusene i Norge.
Ja, det gjør vi. Kontakt oss i dag om hva dine merkevareverdier er, så kan vi jobbe sammen for å lage den perfekte spillelisten for din bedrift.
Helt egen til din bedrift, skreddersydd til din merkevare.
HØR OSS